Lippumies toiminnassa

Ratapäivät tuli tälle kesälle avattua 30.5. Keli oli (kuten aina klubin päivillä) hieno, vaikka vähän viileä ja omaa autoa sain pyörittää radalla parin session verran. Valitettavasti ajanottokalusto (lue: kännykkä) unohtui kotiin ja sen seurauksena ajelin rataa ympäri enemmän omaksi ilokseni, kun johonkin aikaan tähdätäkseni. Seuraavalla kerralla sitten ajan kanssa.

Iskunvaimennuksen tiukennus auttoi aikaisemmin kokemaani etupään "kävelemiseen" tai pompotamiseen. Vieläkin iskunvaimennusta voisi tiukentaa hieman rata-ajoon, mutta kadulle tuo 5-6 napsua täysin pehmeästä kireämmälle on jo pikkuisen paljon. Pitää kääntää vaimennus pois katuajoon.

Jännä, että takapään asetukset eivät vaikuta niin paljon - tai oikeastaan lainkaan havaittavasti. Pitää joskus yrittää tuoda eroja esiin ratapäivillä säätämällä vaimennus pikkuhiljaa tiukemmalle.

Tälle kerralle olin ottanut mukaan kamerankin ja yritin kuvailla autoja omien sessioiden välissä. Lopuksi pääsin vielä lippumieheksi radan varteen, missä olikin hieno paikka kuvailla paikalle vaivautunutta kalustoa. Osa autoista meni semmoista vauhtia, että niistä oli vaikea saada skarppeja kuvia, eikä pikkuhiljaa vähenevä valokaan auttanut asiaa. Otettuja kuvia voit tarkastella galleriasta.


Kommentit