Jarrusetti selvitetty

Hyvä että meinaa uni tulla, kun niin kuumottaa tutkia tuota hankintaa. Onneksi reaalimaailma ja ansiotyö vähän muistuttelevat itsestään ja pitävät maan pinnalla.

Irroitin sen ostamassani akselistossa kiinni olleen jarrulevyn tarkempaa mittausta varten. Se on sittenkin 253mm halkasijaltaan, joten nou hätä - tämän jarrun saa laittaa nykyisten etujarrujen kaveriksi. Täytyy käydä katsastuskonttorilla hakemassa vähän suuntaviivoja, että mitä papareita muutoskatsastukseen pitää olla mukana. Joka tapauksessa takajarrulevy ja satula on sellaisenaan ollut XR4x4:ssä, samalla 2.8i koneella kuin omassanikin on. Pitäisi siis olla selvää pässinlihaa konttorilla.

Takavakaja on siis 14mm ja nettilähteiden mukaan se on ollut siipikossun vakaajan koko. Myös kiinnitys tukivarren ulkolaitaan tukee tätä alkuperää. Nyt pitää vielä selvittää, että mikä setti perä ja vetarit oikein on.

Google antoi kivasti linkin muihinkin kotimaisella kielellä sierrasta bloggaaviin harrastajiin. Laitan tuonne sivupalkkiin linkit blogeihin, niin satunnainen sivuilla vierailija voi käydä katsomassa.

Kommentit