Kesäauto on vihdoin haettu talvisäilytyksestä ajoon ja olipahan taas hauskaa pyörittää vanhusta sivuteillä! Kyllä tuollaisella vanhan liiton laitteella ajamisessa on ihan oma tunnelmansa verrattuna nykyaikaisiin liiankin sisäsiisteiksi hiottuiin arkikulkineihin.
Kesän aikana kierretään taas ratapäiviä ja mahdollisuuksien mukaan muitakin lähialueen tapahtumia. Ajamisen iloa pitää saada muutaman tallipainotteisen ajokauden päälle.
Muutama korjaus on vielä tulossa työstettäväksi:
Mutta pidemmittä sepustuksitta - näillä eväillä ajokauteen 2015!
Kesän aikana kierretään taas ratapäiviä ja mahdollisuuksien mukaan muitakin lähialueen tapahtumia. Ajamisen iloa pitää saada muutaman tallipainotteisen ajokauden päälle.
Muutama korjaus on vielä tulossa työstettäväksi:
- Takakontin lattian reuna apukuskin puolelta
- Takakontin aukon reuna tiivisteen alta
- Takontin luukun reuna
Näiden lisäksi yleisiä siistimisiä eri osiin, joissa on käytön jälkiä ja tarevittaessa pieniä maalauksia. Mm. puskureiden päällä olevat pehmeästä muovista tai kumista tehdyt levikkeet ovat kesineet vuosien aurinkokylpyjen saatossa oikein huolella.
Mutta pidemmittä sepustuksitta - näillä eväillä ajokauteen 2015!
Kommentit
T:Pasi
V6 mallin jarrut vaativat isomman pääsylinterin toimiakseen kunnolla. Näitä taas ei ole joka nurkalla saatavilla, joten suosittelen tekemään 300mm jarrukonversion blogin ohjeiden mukaisesti, niin saat hyvät jarrut edullisesti. Mondeon jarrusatulassa on muistaakseni 56mm työsylinteri, kun v6 mallissa on 60mm. Halkaisijassa mitättömältä tuntuva ero, mutta kun pääsylinteri joutuu siirtämään tilavuutta...