Vihdoin. Syyskuun taitteesta alkanut ylimääräinen ja pakollinen korjaus alkaa valmistumaan. Koneesta saatiin jälleen tänään savut ulos. :-)
Sain valoisan aikaan nosteltua pakoutken paikoilleen ja kiinnittelin muutamat jäljellä olleet letkut koneeseen, täytin nesteet ja iskin koneen tulille. Tai, tein minä pienen sakkokierroksen auton alle kiinnittämään startin solenoidin virtajohdon, kun ei heti startti rykinyt.
Käytin konetta varsin varovasti, kone kävi kohtuullisesti tyhjää, öljyvalo oli kadonnut (onneksi) eikä kone vuotanut nesteitä mistään. Käyntiäänessä oli kuitenkin pieni naputus, joka voi olla ihan vaan löysä nostaja, mutta luultavasti jotain muuta. Ainakin pitää tarkistaa sytytyksen ajoitus ihan lampulla tässä lähi-iltana.
Enempää en autolle tänä syksynä (talvena) tee. On ikään kuin mittari täynnä ;-) Jostain pitäisi kuitenkin saada talvirenkaat tuohon alle, jotta auton saa ajettua talliin tuosta pihasta lojumasta.
Sain valoisan aikaan nosteltua pakoutken paikoilleen ja kiinnittelin muutamat jäljellä olleet letkut koneeseen, täytin nesteet ja iskin koneen tulille. Tai, tein minä pienen sakkokierroksen auton alle kiinnittämään startin solenoidin virtajohdon, kun ei heti startti rykinyt.
Käytin konetta varsin varovasti, kone kävi kohtuullisesti tyhjää, öljyvalo oli kadonnut (onneksi) eikä kone vuotanut nesteitä mistään. Käyntiäänessä oli kuitenkin pieni naputus, joka voi olla ihan vaan löysä nostaja, mutta luultavasti jotain muuta. Ainakin pitää tarkistaa sytytyksen ajoitus ihan lampulla tässä lähi-iltana.
Enempää en autolle tänä syksynä (talvena) tee. On ikään kuin mittari täynnä ;-) Jostain pitäisi kuitenkin saada talvirenkaat tuohon alle, jotta auton saa ajettua talliin tuosta pihasta lojumasta.
Kommentit