Katsastuksen yhteydessä inssi totesi etupään puslien olevan hapertumassa. No, sen tuntee ihan ajossakin, ettei kumpikaan akselisto ole enää ihan kaikkein timmimmässä kunnossa. Suunnitelma olikin uusien puslien laitto, joten tästä sitä sai kimmokkeen hoitaa ne kuntoon ennen kuin seuraava katsastus pomppaa niihin omaa lasikuuttani. Originaalit kumipuslat eivät oikein innostaneet, joten valinta päätyi uretaanisiin viritysosiin. Niillä pitäisi saada hieman tiukempi alusta ja tarkempi ohjaustuntuma, joka auttaa auton käsittelyssä esim. juuri radalla.
Sierraan saa uretaanipuslaa vielä erittäin hyvin erilaisiin viriosiin erikoistuneista liikkeistä. Minä hain omani Rally Racestä Keravalta - kiitoksia vaan hyvästä palvelusta :-) Kossuclubin vuosimaksukin tuli tällä hankinnalla kuoletettua kerralla, clubilaiset saavat alennusta normaalihinnoista jäsenkorttia vilauttamalla.
Vielä en ole ehtinyt purkamaan etupäätä ja pieni epävarmuus vaivaa, että mitä sinne uusien puslien kanssa asennetaan. Laitanko vanhat tukivarret takaisin paikoilleen, vai hankinko pidemmät scorpion tukivarret, joilla saisi reilusti negatiivista camberia etupäähän? Mitä jos kiinnityspisteitä muokkaisi hieman ja tekisi säädettävän camberin, vai rikkoisiko säästöpossun ja ostaisi tehdastekoisen säädettävän etutukivarren? Elämän suuria kysymyksiä...
Kyselin Rally Racestä myös madallusjousien perään. Autossahan on jo säädettävät Konit alla, mutta takajousi on mielestäni hieman liian lyhyt ja vastaavasti etujousi liian pitkä ja auto on tästä syystä rumasti keula pystyssä. Valitettavasti minulle myytiin eioota, mutta coiovereita saisi vielä kohtuuhintaan. Kestäköhän tuo takapää coiloverit ilman vahvistushitsailuja?
Sierraan saa uretaanipuslaa vielä erittäin hyvin erilaisiin viriosiin erikoistuneista liikkeistä. Minä hain omani Rally Racestä Keravalta - kiitoksia vaan hyvästä palvelusta :-) Kossuclubin vuosimaksukin tuli tällä hankinnalla kuoletettua kerralla, clubilaiset saavat alennusta normaalihinnoista jäsenkorttia vilauttamalla.
Vielä en ole ehtinyt purkamaan etupäätä ja pieni epävarmuus vaivaa, että mitä sinne uusien puslien kanssa asennetaan. Laitanko vanhat tukivarret takaisin paikoilleen, vai hankinko pidemmät scorpion tukivarret, joilla saisi reilusti negatiivista camberia etupäähän? Mitä jos kiinnityspisteitä muokkaisi hieman ja tekisi säädettävän camberin, vai rikkoisiko säästöpossun ja ostaisi tehdastekoisen säädettävän etutukivarren? Elämän suuria kysymyksiä...
Kyselin Rally Racestä myös madallusjousien perään. Autossahan on jo säädettävät Konit alla, mutta takajousi on mielestäni hieman liian lyhyt ja vastaavasti etujousi liian pitkä ja auto on tästä syystä rumasti keula pystyssä. Valitettavasti minulle myytiin eioota, mutta coiovereita saisi vielä kohtuuhintaan. Kestäköhän tuo takapää coiloverit ilman vahvistushitsailuja?
Kommentit